Voodoo child

Det är jobbigt att digga till Lasse-Stefanz när det är massa norrmän som hänger över en. Word Berit.
Man lär sig mycket av att lyssna på radioprogram. Och det är väldigt skönt att ha något att lyssna på när man gräver i jorden. Idag har jag avverkar ett sommarprogram med Josephine Bornebusch, ett vinterprogram med Hans Rosenfelt, ett Karlavagnen om musik, ett vinterprogram med Lotta Gray, ett Karlavagnen om första fyllan och ett Oförnuft och Känsla om rädsla. Spännande grejer faktiskt. Det är lite sjukstuga här hemma just nu, försöker hjälpa till så gott jag kan. Just nu kan jag inte riktigt bestämma vad jag ska göra. Är jag sugen på att titta på film, titta på Gossip Girl, kanske dra igång det där makraméprojektet, kanske rita en bild. Det var längesen nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0