Your body but not your soul

Jag önskar att jag hade skrivit i den här bloggen oftare. Bara för att få minnas allt. Alla små fina saker. Det blir för mycket att komma ihåg utan lite hjälp. För ganska exakt ett år sedan skrev jag så här i min lilla blogg: Det här året ser ut att bli ofattbart bra i teorin, sen får man se hur det går. Det blev ofattbart bra i praktiken också.

Jag har fått vara med om så mycket olika saker, så mycket nya grejer som bara hade kunnat hända det här året. Så många nya fina människor, så många fina upplevelser, så många fina insikter. 2009 kommer alltid vara något särskilt.

Året fick ett helt perfekt avslut också. Alla L:en plus en Magnus fick äntligen åka på skidsemester. Och så kul vi hade det. Skidåkning, nyårsfirande, sällskapsspel, musik, massa god mat, finafina vänner. Bäst.

Ojoj, men de första dagarna av 2010 blev lite väl fyllda med äventyr kanske. Knuffa bil, akuten, döda möss, slöa knivar, Anton, villovägar, bakisskidåkning, kyla, kyla, kyla. Verkar bli ett spännande år.

Idag hade jag i alla fall inte en så äventyrlig dag, förutom den lilla promenaden till Ica Väst har jag varit inne precis hela dagen och tittat på massa fina saker. Kaspar i Nudådalen finns på Svt Play! Underbart. Sen betade jag av två filmer från min att se-lista också, några som stått på den ett bra tag; En kärlekshistoria och Spirited Away. Finafina filmer. Sovdags nu, för nu börjar jobbveckan på riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0