that trail that always leads me to you

De dagarna jag är helt inställd på att vara aktiv och duktig och städa och tvätta och diska och ordna upp mitt liv brukar oftast sluta med att jag ligger i min kuddhörna hela dagen. De dagarna jag är helt inställd på att få ligga i min kuddhörna hela dagen brukar oftast sluta med att jag blir rastlös och måste sysselsätta mig med något betydligt mer stimulerande. Den här dagen blev som det sistnämnda, och istället för en dag i kuddhörnan blev det en promenix till IKEA med Lottispott. Mysigt! Speciellt köttbullarna mums. Usch jag såg en sån hemsk film idag, barnen som inte fanns. Fy. Bra, men usch. Måste smälta den lite med In the land of women nu, ganska så mycket mysigare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0