let's use only what we need

Torsdag = komma hem slutkörd i huvudet efter lite Hugo's på ungdomens hus. Det är så intressant!! Jag blir så fascinerad av att höra alla diskutera världen på en helt annan nivå än vad man läser i tidningar, ser på tv, lär sig om i skolan. Jag känner mig så upplyst. Filmen vi såg idag var också superintressant, och väldigt pedagogisk så att till och med jag förstod, om pengar, miljö och energi och hur allt är knutet till varandra. Åh om de ändå visade den filmen i alla skolor.

Imorgon vankas det lite party, men det ska nog inte riktigt bli lika party som förra helgen tror jag nog. Eller nej, var det två veckor sen? Ja det var det, ojojtokigt vad tiden går fort. Kul hoppas jag att det blir i alla fall!

Kommentarer
Postat av: L

Lovisa & no*

sitting in a tree

k

i

s

s

i

n

g

!

...

2010-01-24 @ 23:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0