This aint a song for the brokenhearted

Jag tycker att Linda har sammanfattat dagen väldigt bra i sin blogg, läs här. Redigering, te, mackor, redigering, Bragokex, redigering, te, mackor, redigering, Bragokex, Bragokex räcker från min sida.

Förlåt, men nu måste jag bara få skryta lite, jag känner mig så bra just nu. Idag var det dans och vi gjorde någon slags machodans, man kan tänka att det var som Lady Marmalade fast som killar istället. Om ni fattar. Lite halvdirty alltså. I alla fall så hade läraren spenderat säkert en tredjedel av lektionen att tjata på att vi måste hitta karaktärer som passar till dansen och att det inte finns någon mening med det annars och blabla. Efter att han hade tjatat som mest körde vi igenom dansen och efteråt pekade han på mig och sa: Du, du gör ett skitbra jobb, precis så där ska det vara! Och så kom han fram och la händerna på mina axlar och sa: Jag hade verkligen velat att du skulle få visa upp det själv så att alla får se, men det hinner vi inte (PHEW!) Men du gör verkligen precis rätt fysiskt, försök bara att tona der killerfacet lite så att du inte ser ut som att du vill mörda någon (hihih). Han sa det inte bara tyst till mig heller, han skrek ut det över hela salen så att alla hörde (hihihi). Så där, förlåtförlåt, enough med skrytet nu men ni fattar inte hur bra det kändes. Jag känner mig alltid helt sämst på dansen, jag är typ 100 gånger långsammare på att plocka upp koreografi, jag kan aldrig någonsin få till alla golvtricksgrunkemojer vi håller på med och jag känner mig alltid helt virrig så det känns sjukt bra att veta att jag gör någonting bra i alla fall. Så jag var tvungen att skriva av mig lite.

Kommentarer
Postat av: Anonym

\o/

2008-11-19 @ 23:44:43
Postat av: linda

ååh vad roligt! :) ta åt dig av det massor lovisa, du är så grym.

2008-11-21 @ 16:30:27
URL: http://goodshoeswontsaveyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0