The answer is blowing in the wind

Jag har fortfarande lite hjärtklappning efter att ha varit på bio med Lindisen. Vi såg The Baader-Meinhof Complex och hej! vilken film. Den var spännande från sådär minut fem ända tills slutet, varenda scen var så att man fick andnöd. Och den var ändå 2½ timme lång. Att Linda tyckte också att den var spännande märktes tydligt, det både syntes och hördes och hon är sötis <3. Låten de hade valt till eftertexten blev dock ett litet anti-klimax, vem väljer Blowing in the wind till en brutal terroristfilm? Det blev middag inne på bion också, popcorn och hot snacks. Tur att det fortfarande stod mat på spisen när jag kom hem så det blev en andra middag efteråt.

Efter bion for jag till Stockholm för att trixa till mig lite sovmorgon i morgon då vi ska till Sacomässan och kika på högskolor och universitet, spännande.

Dagen spenderades med Sture på Slottet. Mycket trix och pill men väldigt skojs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0