This world is full of misery

Idag började praktiken på slottet. Slottet ligger på Uppsalas högsta och brantaste kulle. Jag gick upp och ner för kullen fyra gånger idag. Då upptäckte jag att har man inte bra kondition blir man ruskigt andfådd när man når toppen. Hej och hå vilken bra kondition jag kommer att ha om tio veckor.

Jag har suttit med de där hönsprotokollen nu i några timmar och skrivit Ej med i frivilliga salmonellakontrollen sådär en 100 gånger till och lärt mig att man inte får ha foderstationer i djurutrymmet och att man inte ska ha en gödselbinge och att man måste vara väldigt noga med driftsjournalerna.

Kommentarer
Postat av: petra

jobbar du oxå på slottet? sanna å fredrika gör ju de :P

2008-11-18 @ 13:29:04
URL: http://hallonegott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0