I'm falling in love with your favourite song

Jag glömde min dator på jobbet. Hur tusan kunde jag glömma min dator på jobbet? Jag var extremt, verkligen extremt sugen på att kolla på Ondskan, som jag hade på datorn. Jag var så sugen att jag visste det skulle vara för bra för att vara sant om jag faktiskt fick titta på den och hade jag inte rätt kanske? I morgon när jag har datorn igen kommer jag inte att vara sugen längre. Men istället för Ondskan blev det det här en stor del av kvällen:



Disco-beatet känns lite off-beat men fy fan, hallelujah, oh shit, GOSH vilken refräng.

Idag ville Sture inte riktigt samarbeta. och verkligen inte vår nya vän Pelle, så det slutade med att vi halvlåg och halvsov i soffan med Pingvinstänger istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0