I will always be your soldier

Jag blev helt plötsligt på extremt sniffhumör. Nej fel, fnisshumör! Mitt huvud är lite uttömt på smarta tankar så saker som sniffhumör blir kul. Jag och Linda körde en intensiv pluggstund på biblioteket, det var en diskussionsdel till arbetet om självmordssekter som skulle skrivas. Jag måste bara säga att vi är så jävla bra. Verkligen. Jag kan själv inte förstå hur vi kan komma på så bra saker i våra diskussioner. Innan dess var det middag på Max och innan det var det möte på fredsmuseum. Han verkar vara en flummig prick, vår handledare, men det känns fint. Det blir nog lite hårt och svårt men det ska bli grymt kul.

Sitter och tittar på Dom kallar oss artister med Marit Bergman och det är lite konstigt och lite läskigt för han den där killen hon är och spelar hos är en sån jag verkligen ser överallt. Alltså verkligen överallt. Jag har sett honom på en mängd konserter, flera gånger på Peace & Love och till och med på stan. Och så nu i TV. Knäppt knäppt.

(Ni kan gärna få gå in här och rösta på 5, 10 eller 14 :) Helst 10 för den har redan fått några röster hihi (: )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0