I was following the eyes

I princip hela den här dagen har spenderats med att skriva ett hyllningstal. Nu är det färdigt men jag har inte hunnit träna en enda gång. Jag är så dålig, jag hade kunnat skriva det på de två lektionerna, alltså sex timmar, vi fått till det i skolan och kunnat det helt perfekt men nej, det är ju sånt som bara är helt omöjligt att göra. Istället blev det en sån där normal söndagsstress och ytterligare ett tal jag inte kan ett ord av utantill.

Om ni ännu inte sett Dom Kallar Oss Artister med Håkan så måste ni titta på det på svt:s hemsida. Jag kan inte förstå vilken fantastisk man han är, det är helt ogreppbart. Jag tror att jag satt med handen för munnen och vidöppna ögon under hela programmet för att han var så sjukt gullig.

Om ni får tråkigt kan ni ju alltid göra det här quizet förresten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0